Mi smo Dusica, Ceca i Biljana (nismo ocajne domacice)

Mi smo Dusica, Ceca i Biljana (nismo ocajne domacice)

Nas tri prijateljice volimo da mesimo i, naravno ,jedemo i imamo potrebu da to sa nekim podelimo.
Resile smo da vodimo ovaj dnevnik i da drugima prezentujemo radost jela (prvenstveno) i spremanja hrane.
Svaka od nas voli da sprema razlicita jela, kolace ... i u tome je dobra (kazu ljudi).
Ko ne veruje neka proba nase recepte.
Nadamo se da cete uzivati i u spremanju i u degustaciji, a ako nista od toga uzivajte u slikama.
Da napomenemo da su recepti skupljeni i isprobani sa raznih strana: sa drugih blogova, sajtova,
kucnih kuvara, recepti od ruke do ruke ...

четвртак, 3. фебруар 2011.

Keks sa lešnikom


Recept za ovaj keks pronašla sam u mom omiljenom časopisu Sale & Pepe. Nadam se da će Vam se dopasti kao i meni.

Sastojci:
300g mekog brašna
mrvica soli
150g šećera
120g hladnog putera isečenog na komadiće
1 celo jaje i 1 žumance
džem od šljiva i malo seckanih lešnika







Na radnu površinu sipati brašno, napraviti veće udubljenje u sredini, dodati mrvicu soli, šećer, puter, jaje i žumance. Sastojke promešati vrhovima prstiju da dobijete mrvičastu smesu i da se puter potpuno pomeša sa brašnom. Počnite da mesite testo, ali morate mesiti brzo jer od toplote ruku testo počne da se greje i puter suviše omekša. Kad testo postane kompaktno, oblikovati ga u kuglu, uviti u streč foliju i  staviti u frižider na 30 minuta.


Razvući testo oklagijom, modlom ili čašom vaditi pogačice. Na svaku staviti malo džema od šljiva i malo seckanih lešnika, a onda preklopiti i viljuškom prilepiti ivice da se džem ne bi izlio.



 Peći oko 15 minuta u rerni zagrejanoj na 180°C.


Prijatno

2 коментара:

  1. sviđa mi se kombinacija- lješnjaci i pekmez.Nikad mi nije palo na pamet.

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno je odlicna kombinacija,mada i sa orasima bi bili dobri.Nadamo se izvestaju posle probe!:)

    ОдговориИзбриши