Mi smo Dusica, Ceca i Biljana (nismo ocajne domacice)

Mi smo Dusica, Ceca i Biljana (nismo ocajne domacice)

Nas tri prijateljice volimo da mesimo i, naravno ,jedemo i imamo potrebu da to sa nekim podelimo.
Resile smo da vodimo ovaj dnevnik i da drugima prezentujemo radost jela (prvenstveno) i spremanja hrane.
Svaka od nas voli da sprema razlicita jela, kolace ... i u tome je dobra (kazu ljudi).
Ko ne veruje neka proba nase recepte.
Nadamo se da cete uzivati i u spremanju i u degustaciji, a ako nista od toga uzivajte u slikama.
Da napomenemo da su recepti skupljeni i isprobani sa raznih strana: sa drugih blogova, sajtova,
kucnih kuvara, recepti od ruke do ruke ...

уторак, 22. фебруар 2011.

Trouglovi sa sirom a la Mignonne

Ovaj recept sam pronasla na blogu La cuisine creative. Mignonne, svaka cast!

Sastojci za testo:
200gr. brasna,
25gr. secera,
prstohvat soli,
100gr. krem sira,
100gr. maslaca

Sastojci za fil:
180gr. smrznutog, bobicastog voca
ili manja konzerva istog.




Zamesiti testo i ako je potrebno ostaviti neko vreme u frizideru. Razviti testo, seci kvadrate. Voce dobro ocediti i na svaki kvadrat staviti par vockica. Ivice testa premazati mlekom i preklopiti dijagonalno. Pritisnuti viljuskom po obodu da se trouglovi ne bi otvarali. Kao sto vidite ja sam koristila kalup.




Redjati na peki papir i peci na 180 C oko 20-25 minuta.




Pecene trouglove ostaviti u plehu da se malo prohlade. Posuti ih prah secerom. Od ove mere dobicete 12 komada, tako da sam ja u startu spremila vecu kolicinu.



Uzivajte!

2 коментара: